Pogledajte video MediaFire Suzanne Dunn A Royal Christmas Ball get

Suzanne Dunn dobiva A Royal Christmas Ball

 

 

Peter Sullivan A Royal Christmas Ball

 

Datum izlaska 2017; 5,4 / 10; SAD; Ocjena 412 glasova; ; Žanrovska drama. Nisam imao problema s tim filmom. Međutim, to je bio premijerni film ION Channel i ION Channel nije gledanje visoke kvalitete ili visoke razlučivosti. I da, vjerojatno bi mogla imati bolju režiju u smislu uređivanja. Hotel Del Coronado u San Diegu stalno sam gledao u ovom filmu (bio sam tamo mnogo puta, pa znam da se to dobro vidi) i zvali su ga nekim drugim hotelom u Los Angelesu. Mislila sam da je zaplet u redu. Jednostavno ne volim gledati kanale manje visoke razlučivosti jer sam razmažena kvalitetom slike na njima. Bila sam sa i kod majke (stara je 71 godina) kad je odabrala ovaj film za gledanje na ION kanalu. Ovi baby boomeri nisu baš izbirljivi kada je u pitanju televizija i tehnološka kvaliteta. Stalno im kažem, u većini slučajeva dobivate ono za što plaćate, ali sve su gluhe u ovom trenutku u njihovom životu. Pa sam to samo pustio. Bio sam u redu s ovim filmom do kraja. Ispalo je u redu unatoč uređivanju. Mislim da to nije snimljeno u San Diegu. Mislim da su "uredili" snimke hotela Del Coronado, ali nisam uvjeren da su tamo snimljeni. Pokušao sam to prepoznati više, ali nikad nisam dobio čvrstu ili jasnu viziju koja bi mi govorila da je tamo snimljena. Najbolje je gledati ga cijelim putem i potom formulirati svoje mišljenje.